Afgelopen maandag was de Algemene Leden Vergadering van onze vereniging. Een goed bezochte vergadering met meer dan 40 leden. Dat is meer dan de voorgaande jaren en dat doet ons als bestuur goed. Hieronder volgen de belangrijkste punten uit de vergadering:

Herman Petten, Harold Mulder en Wendy van Empelen zijn afgetreden als bestuursleden. Zij worden opgevolgd door: Marcel Faas (voorzitter Ad Interim voor maximaal één jaar), Ingrid van Gent (secretaris). Daarnaast wordt Peter van Kessel toegevoegd als Jeugdvoorzitter aan het hoofdbestuur en zal Eric Carbijn Sponsorzaken op zich nemen. De post Algemene Zaken is nog niet ingevuld. Er is op passende wijze afscheid genomen (gelukkig blijven alle drie de voormalige bestuursleden in diverse rollen op de club actief) en alle drie hebben een cadeau en bos bloemen (van sponsor Tuincentrum Hartogsveld) in ontvangst genomen.

Wendy van Empelen (r.) neemt na ruim 8 jaar afscheid als bestuurslid

Herman en Cecille Petten worden bedankt door bestuurslid Wedstrijdzaken Joost de Geus

Vervolgens is het jaarverslag van de senioren en jeugd besproken en werd er stil gestaan bij de (sportieve) successen en kansen van de vereniging op beide fronten. Ook de financiën kwamen aan bod en daarin zag de kascommissie (controle van de penningmeester) een positieve ontwikkeling in het afgelopen jaar. De begroting voor komend jaar is begroot om evenveel inkomsten als uitgaven te hebben. We zullen er met zijn allen hard aan moeten werken en creatief zijn om dit te realiseren, maar haalbaar is dat zeker! Tevens werd de contributie vastgesteld. De bedragen voor 2016-2017 zijn gelijk aan dit seizoen en worden hooguit gecorrigeerd met de inflatiecorrectie. Dit om te voorkomen dat over twee jaar weer grote sprongen nodig zijn, bij blijvende stijgende kosten.

Ook de inzet van vrijwilligers kwamen uitgebreid aan bod. Met name scheidsrechters en de barcommissie staan voor een mooie uitdaging om meer mensen betrokken te krijgen bij de vereniging. Een aantal ideeën werden geopperd tijdens de vergadering die zeker meegenomen worden. Na de vragenronde onder de leden werd de vergadering afgesloten.

Het bestuur bedankt alle aanwezigen voor hun bijdrage en luisterend oor. De uitgebreide notulen zijn binnenkort beschikbaar en opvraagbaar bij de secretaris van het bestuur.